Voer je klantgesprekken vanuit regie en strategie met energie en passie
In samenwerking met motivatiefabriek.nl hebben we een programma voor ondernemers die al wat langer werkzaam zijn en een next step willen maken in hun bedrijf, zodat ze nog beter aansluiten bij hun klanten en vol energie en zelfvertrouwen hun gesprekken voeren.
- Je herkent en begrijpt de verschillende communicatiestijlen, zodat je met alle type klanten een krachtig gesprek voert. (ja...ook met die persoon die je denkt niet te mogen).
- Je weet welke mindset jou helpt zodat je met regie en zelfvertrouwen een zakelijk gesprek voert.
- Je weet hoe je een zakelijk gesprek opbouwt en krijgt hiervoor praktische tools. Met deze respectvolle beïnvloedings- en overtuigingsstrategieën, stem je beter af en sluit je sneller aan bij je klant. (je blijft authentiek…zonder trucjes )
- Je pareert met gemak bezwaren van klanten en verkoopt met overtuiging jouw eigen aanbod. (je blijft weg van "energie vretende onderhandelingen”).
Meld je direct aan voor een vrijblijvend gesprek of lees hier alles
Je krijg niet alleen de waardevolle theorie en praktische formats. De kracht van het traject zit vooral in het oefenen en ervaren zodat jij als ondernemer alles gelijk kunt toepassen in de praktijk.
Wat krijg je tijdens dit Gouden VIP traject:
* Uitgebreid Persoonlijke Assessment:
Aan de hand van een wetenschappelijk onderbouwd assessment ontvang je een uitgebreide schriftelijke rapportage.
Dit beschrijft je kwaliteiten en ontwikkelpunten, drijfveren en jouw communicatie-gedragsstijl.
Via dit assessment word je eerst bewust en leer je het effect van jouw eigen voorkeursstijl in de communicatie, zodat je weet welke indruk je maakt en wat je uitstraalt naar anderen.
* Persoonlijke Coachsessie van 2 uur:
Tijdens deze Skype coachsessie wordt jouw persoonlijke uitslag van assessment toegelicht en de koppeling wordt gemaakt naar jouw business.
- Je krijgt inzicht in jouw kwaliteiten, valkuilen en je ontwikkelmogelijkheden.
- Je bespreekt jouw persoonlijke waarden, behoeften, voorkeuren en gedragsstijlen.
- Je herkent zo waarom en wanneer jij zelf afhaakt of opleeft in gesprek met anderen.
- Je verbindt deze nieuwe kennis met je intuïtie, zodat je zelf besluit aan welke mensen jij je tijd en energie geeft.
* Een geheel verzorgde Gouden VIP dag (van 9:30-17:00):
Je ervaart en leert deze dag:
- Hoe het komt dat het gesprek met die éne (potentiële) klant stroef loopt en hoe je deze gesprekken moeiteloos versoepelt.
- Hoe je zonder eigenheid te verliezen, bewust van je natuurlijke communicatiestijl afwijkt en zo snel aansluit bij een andere communicatiestijl.
- Waardevolle strategieën om tijdens zakelijke gesprekken de regie te pakken en te behouden.
- Hoe je tijdig voorkomt dat de klant uit contact gaat en afhaakt.
- Hoe je per 'type klant' omgaat met de bezwaren en zo meer ‘ja’s’ op jouw aanbod krijgt.
Tijdens deze krachtige en intensieve dag zet je effectieve en resultaatgerichte stappen.
Een VIP dag waarin theorie, praktijkoefeningen en energizers elkaar afwisselen in een prettige en effectieve mix.
Je ontvangt een uitgebreid werkboek met kant en klare templates, checklists en scripts.
Neem deze formats over, die bewezen zijn in de praktijk en waarmee je met vertrouwen je communicatievaardigheden optimaliseert.
De VIP dag is inclusief een heerlijke lunch, hapjes en drankjes in Hotel de Reiskoffer.
* 2 uitgebreide zakelijke strategiegesprekken samen met een businesscoach en trainersactrice
(60 minuten, telefonisch of via Skype):
Tijdens deze twee individuele telefonische sessies voer je een zakelijk gesprek met een fictieve klant.
Je zet de opgedane kennis om in de praktijk en past dit in een veilige leeromgeving direct toe.
Je krijgt constructieve feedback en na afloop ontvang je een live opname.
Deze unieke werkwijze is zeer effectief voor je leerrendement. Bovendien krijg je twee keer een privésessie met beide coaches om een nog snellere voortgang te boeken.
Door jouw eigen praktijkvoorbeelden direct te oefenen met een professionele trainingsactrice, ervaar je wanneer jij een klant afstoot én wat je wel kunt doen of zeggen om een klant aan te trekken. Het helpt je direct om blokkades in jouw gespreksvoering op te heffen.
* Het Gouden Tip Handboek:
Speciaal geschreven voor ondernemers vol handige praktische tools om snel aan te sluiten bij de verschillende type klanten waardoor je gelijk veel meer rendement uit je gesprekken haalt